План порятунку Дунаю: очільник Українського Дунайського пароплавства закликає до прийняття комплексу рішень
Генеральний директор Українського Дунайського пароплавства Дмитро Москаленко взяв участь у нараді Адміністрації морських портів України, де обговорювали План розвитку Дунайського регіону на 2024-2028 роки. Під час наради порушили важливі ініціативи, зокрема знижку на залізничні перевезення до Ізмаїлу, яка є важливою для УДП.
Про це топ-менеджер пароплавства розповів у своєму дописі у соцмережах.
Однак, за словами Москаленка, для ефективного розвитку Дунайського кластеру необхідне розв'язання ключової проблеми — забезпечення стабільного вантажопотоку. Нині Дунайські порти програють у конкурентній боротьбі за експортні вантажі. Якщо ситуація не зміниться, Україна ризикує втратити бізнес через перехід експортерів до портів Гданська чи інших європейських портів.
Дмитро Москаленко підкреслив, що для порятунку Дунаю необхідний комплексний логістичний ланцюг, що включатиме залізничне сполучення, накопичення вантажів, перевалку та транспортний флот. Такий план має бути базований на реаліях ринку, а не лише на точкових ініціативах.
Минулого року обсяг вантажоперевезень через Дунайські порти досягав рекордних 3,2 млн тонн щомісяця, проте нині ситуація інша. Мінімальний обсяг для збереження потенціалу Дунайського логістичного кластеру, на думку УДП, становить 150 тисяч тонн вантажів щомісяця. Такий показник — важлива ціль, яка має бути закладена у плані.
«Усвідомлення проблеми — перший крок до її вирішення», — підсумував Москаленко, висловивши сподівання на подальшу підтримку з боку колег та держави у реалізації цього амбітного проєкту.